Do³±czaj±c do Nas bêdziesz:
odpowiadaæ za mailow± i telefoniczn± obs³ugê klienta niemieckojêzycznego,
organizowaæ i koordynowaæ wyjazd oraz pobyt personelu opiekuñczego za granic±,
budowaæ d³ugotrwa³e relacje z klientem oraz personelem opiekuñczym,
na bie¿±co wspó³pracowaæ z partnerami biznesowymi.
Oczekujemy od Ciebie:
bieg³ej znajomo¶ci jêzyka niemieckiego w mowie i pi¶mie (B2/C1) – wymagane,
komunikatywno¶ci, umiejêtno¶ci pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
umiejêtno¶ci pracy pod presj± czasu,
praktycznej znajomo¶ci pakietu MS Office,
mile widziane do¶wiadczenie w obs³udze klienta.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracê,
kompleksowe wdro¿enie, które pozwoli Ci poczuæ siê pewniej ju¿ od pierwszych dni,
wsparcie i pomoc w bie¿±cej pracy, bo przecie¿ na opiece znamy siê najlepiej,
u¶miechniêty i sympatyczny zespó³, pe³en energii do dzia³ania,
premie za realizacje celów,
prywatn± opiekê medyczn± dla Ciebie i Twojej rodziny, kartê lunchow±, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
dostêp do platformy e-learningowej, która pomo¿e Ci rozwin±æ skrzyd³a,
spotkania integracyjne, program rekomendacji pracowników.